حس هفتم
حس هفتم

حس هفتم

من و این روزا


گرمای کلافه کننده ی هوا و سر دردای شبه میگرنی! و بی حوصلگیای یهویی. چن روزه شروع کردم به خوندن رمان " کوری" اثر ژوزه ساراماگو . این روزهای کشدار و تبدار رو با خوندن کتاب میشه پر کرد. دیروز کلافه و بی حوصله بودم اینجور وقتا پناه میبرم به آشپزخونه و خودمو با درست کردن شیرینی و دسر سرگرم میکنم ، آشپزی ذهن رو از درگیریایی که داری منحرف میکنه. 

مثل اینکه جدی باید اینجا موندگار شیم:))


من
همه ی ابرهای آسمان را
گریه می کنم
تو
همه ی خورشیدهای خدا را
بتاب!

عباس معروفی


نظرات 10 + ارسال نظر
سرهنگ چهارشنبه 20 خرداد 1394 ساعت 22:34

اصن روایت داریم اثری که آشپزی بر انسان داره ، تریاک نداره .

معجزه میکنه :)))

ناصر سه‌شنبه 19 خرداد 1394 ساعت 23:47

فقط شیرینی و دسر درست می کنی؟ پس شام چی؟ د:

شام درست میکنم انگشتاتو بخوری
کوکو :دی

مستر نیما سه‌شنبه 19 خرداد 1394 ساعت 17:08 http://Saheleafkar.blogfa.com

چقدر خوب شد پیدات کردم

مرسی نیما :)))

نیمه سیب سقراطی سه‌شنبه 19 خرداد 1394 ساعت 11:57 http://http://1ta414.blog.ir/

+ منم خاتون ، منم !!! شیرینی و کیک و غذاهای تازه تازه حالمو خوب میکنه و منو از این کلافگی نجات میده !
+ منم مثه دختر توی عکس برعکس روی تخت کتاب میخونم :))
+ خوشحالم هستی :×

اصلا معجزه میکنه انگار
+ منم همینطور
+ من بیشتر :*

روانی سه‌شنبه 19 خرداد 1394 ساعت 11:55 http://00lol00.blog.ir

سلام
چه خوب :) به به...
خوشحالم که پیدام کردی :)
خوشحالم که پیدا شدی :)
اره این گرما خیلی رو اعصابه...

00lol00.blog.ir

سلام بر مستر روانی
آقا ما بیشتر :)))

سکّو سه‌شنبه 19 خرداد 1394 ساعت 11:21

سلام خوش اومدی:)))****
گرما و اینجا شدیدا شرجی. دلمون خوشه به بارونای یهویی:)
کوری زود تموم میشه لابه لاش به قدرت تصور نویسنده میشه غبطه خورد. لبات خندون رفیق جوووووونی ^ـــ^

به به الی بانوی نارنجی :))
گرما که نگووو
فدای تو :*

باران یکشنبه 17 خرداد 1394 ساعت 11:34

ممنون بابت ایمیل
من الان ایمیلم دم دستم نیست ینی نه اینکه با گوشیم میام ایمیلم رو نمی تونم بزارم.ولی در هر صورت ممنون

خواهش میکنم :*

باران شنبه 16 خرداد 1394 ساعت 23:54


یه امید داشتم که اونم ناامید شد
من دوستامو میخوام.
وب بدون حضور دوستان منی نداره درسته شما و گیل و گیسو و بقیه دوستان هستین اما کاش همه مون دور هم مثل قدیم بودیم.

ای تو روح بلاگفا

فعلا که ما هستیم ، بقیه هم همین اطرافن یا نمینویسن لابد

باران شنبه 16 خرداد 1394 ساعت 22:59

خاتون فکر کنم خیلی عادت داری به برعکس دراز کشیدن رو تخت و کتاب خوندن

جدی و شوخی فعلا همینجا بنویس عزیز دل
ممنون

آره کلا اینجوریم :)))
در مورد کامنت قبلی متاسفانه نه هیچ آدرسی ندارم ازشون :(

باران شنبه 16 خرداد 1394 ساعت 22:28

سلام خوبی ؟!:))
وای گفتی گرما و سردرد های شبه میگرنی
همش تقصیر این دو هوا شدنه.
هوا هم تکلیفش با خودش مشخص نیست :دی


+خوشحالم که شروع به نوشتن کردین .
چیزی که من تو سایت دیدم شیرازی بوق دستگیر شدند برای همین
سایت بلاگفا تا اطلاع ثانوی از دسترس خارجش کردند و حالا حال ها
باز نمیشه

آره دقیقا بخاطر هواست.
نمیدونم شیرازی که توییترش فعاله و همش میگه شرکت متخصص کارو پیش نمیبره. بهرحال کلا ترکونده بلاگفا رو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد