حس هفتم
حس هفتم

حس هفتم

:)

دو سال قبل اینجا رو ساختم یه مدتی هم اینجا بودم ، البته دلیل ساختن اینجا این بود که اگه روزی نخواستم بلاگفا بنویسم بیام اینجا ، حالا که بلاگفا بیشتر از 3 هفته س قطع شده دوباره اومدم اینجا ، شایدم همین جا موندگار شدم. تو این چن روز فهمیدم آستانه تحمل بالایی دارم برای ننوشتن و اینکه معتاد نیستم اونقدا :دی ، اما یه روزایی آدم دلش میخاد فقط بنویس حتی موضوعش هم مهم نیست. مثل الان من که حتی یوزر پسورد اینجا رو هم یادم رفته بود و اونقد گشتم که دیدم یه گوشه کنار یادداشت کردم. 

نظرات 4 + ارسال نظر
باران شنبه 16 خرداد 1394 ساعت 10:37 http://baran-94.blogsky.com/

من آدرسمو میذارم نمیتونم صبر کنم ببینم میتونی آدرسمو پیدا کنی یا نه
البته واقعا دلم برای خاتون عزیز تنگ شده
امیدوارم زودی بیای و کامنت ها رو بخونی

عزیزم بخشید دیر خوندم کامنتا رو
اومدم عزیزم :*

باران شنبه 16 خرداد 1394 ساعت 02:50

اگر آدرس قبلی منو داشته باشی قطعا آدرس جدیدمو تو بلاگ اسکای پیدا میکنی.ببینم میتونی اسم وبم و یا آدرسمو یادتون بیاد و پیدام کنی
دوست دارم خیلی زود بیایی اینجا و پیامهای منو بخونین ایشالا
من فردا شب هم میام.فعلا خداحافظی


+خدایا شکرت

ببخشید باران جان من نبودم که بخونم

باران شنبه 16 خرداد 1394 ساعت 02:40

سلام
شما همون عسل خانوم حس هفتم هستی ؟!
اگر آره خیلی خیلی خوشحال شدم پیداتون کردم
کلی سرچ کردم این روزا که شاید بچه های وبلاگنویس رو یکی یکی پیدا کردم.
دلم برای تک تک تون تنگ شده بود
بعدا میام و آدرسمو واست میذارم.
میگن جوینده یابنده است خیلی خوشحال شدم پیداتون کردم.
ایشالا بقیه دوستان هم پیدا کنم.

سلام ، بله عزیزم خودمم. چه خوب که اینقد پیگیری منم خوشحالم

دختر پاییز چهارشنبه 13 خرداد 1394 ساعت 15:04

فک کنم هنوز به خونه ی جدید عادت نکردی که هیچی توش ننوشتی (: .

سلام عزیزم ، آره یجوراییی کلا نوشتنو گذاشتم کنار :))))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد